"ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ" ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • О. А. ЧЕБАТАРЬОВА

Анотація

Практики та дослідники традиційно ігнорують або недооцінюють важливість чуттєво-емоційного аспекту в управлінні. Керівники більше зосеред­жують увагу на інтелектуальних і раціональних процесах.

Посилання

Bar-On R. Emotional and Social Intelligence: Insights from the emotional quotient inventory // Handbook of Emotional Intelligence. — San-Francisco, 20002. Boyatzis R, Goleman D., Rhee K. Clustering com¬petence in emotional intelligence: Insights from the emo¬tional quotient inventory // Handbook of Emotional Intelli¬gence. — San-Francisco, 2000.

Goleman D. Leadership that gets results // Harvard Business Review. — 2000. — March-April.

Goleman D. Working with Emotional Intelligence. — N. Y„ 1998.

McClelland D. Identifying competencies with beha-vioral-event interviews // Psychol. Sei. — 1998. — No 9.

Salovey P., Mayer J. Emotional Intelligence // Ima-gination, Cognition, and Personality. — 1990. — NQ 9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-21

Як цитувати

ЧЕБАТАРЬОВА, О. А. . (2024). "ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ" ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ БІЗНЕСУ . Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(6), 56-58. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4200