ВРАХУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ 9–10-ти РОКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Abstract
Modern development of science and technology permits increasingly use of the audio and video in the ESL classroom. Psychological studies affirm mental readiness of primary school pupils to the perception of audio and visuals that will guarantee the effective learning of a foreign language.
References
Андріяшина Н. В. Вплив обсягу і переключення уваги на шкільну успішність учнів IV-V класів з мови // Психологія. — 1998. — № 1. — С. 106–109.
Борейко Т. І. Стан властивостей основних нервових процесів, пам’яті, уваги, успішності навчання у дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис… канд. мед. наук. — К., 1993. — 20 с.
Васильев И. А. Роль интеллектуальных эмоций в регуляции мыслительной деятельности // Психол. журн. — 1998. — Т. 19. — С. 49–60.
Волошина В. В. Комплексне дослідження розвитку обсягів короткочасної пам’яті та уваги у дітей 9–10 років // Психологія. — 1998. — № 1. — С. 123–126.
Выготский Л. С. Проблемы развития психики. — 1983. — Т. 3. — 368 с.
Галунов В. И., Королева И. В., Шургая Г. Г. Взаимодействие двух полушарий в процессе обработки речевой информации // Акустика речи и слуха: Сб. науч. работ / Ред. Л. А. Чистович. — Л.: Наука, 1986. — С. 127–143.
Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников. — М.: Просвещение, 1976. — 303 с.
Лурия А. Р. Курс общей психологии. — М.: Изд-во МГУ, 1970. — 144 с.
Лурия А. Р. Основные проблемы нейролингвистики. — М.: Изд-во МГУ, 1975. — 251 с.
Любчук О. К. Психологічна готовність дитини до оволодіння навчальною діяльністю: Автореф. дис… канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 1998. — 17 с.
Немов Р. С. Психология. — 4-е изд. — М.: Владос, 2000. — Кн. 1. — 688 с.
Пиаже Ж. Избранные психологические труды: Пер. с франц. и англ. — М.: Междунар. пед. акад., 1994. — 680 с.
Цукерман Г. А. Десяти-двенадцатилетние школьники: “ничья земля” в возрастной психологии // Вопр. психол. — 1998. — № 3. — С. 17–31.