ВРАХУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНІВ 9–10-ти РОКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Анотація
Рівень сучасного розвитку науки і техніки дає можливість все більше використовувати аудіовізуальні матеріали на уроках іноземної мови. Дані психологічних досліджень свідчать про психічну готовність молодших школярів до сприйняття навчальних аудіо- і відеоматеріалів, що забезпечує ефективність процесу навчання іноземної мови.
Посилання
Андріяшина Н. В. Вплив обсягу і переключення уваги на шкільну успішність учнів IV-V класів з мови // Психологія. — 1998. — № 1. — С. 106–109.
Борейко Т. І. Стан властивостей основних нервових процесів, пам’яті, уваги, успішності навчання у дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис… канд. мед. наук. — К., 1993. — 20 с.
Васильев И. А. Роль интеллектуальных эмоций в регуляции мыслительной деятельности // Психол. журн. — 1998. — Т. 19. — С. 49–60.
Волошина В. В. Комплексне дослідження розвитку обсягів короткочасної пам’яті та уваги у дітей 9–10 років // Психологія. — 1998. — № 1. — С. 123–126.
Выготский Л. С. Проблемы развития психики. — 1983. — Т. 3. — 368 с.
Галунов В. И., Королева И. В., Шургая Г. Г. Взаимодействие двух полушарий в процессе обработки речевой информации // Акустика речи и слуха: Сб. науч. работ / Ред. Л. А. Чистович. — Л.: Наука, 1986. — С. 127–143.
Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников. — М.: Просвещение, 1976. — 303 с.
Лурия А. Р. Курс общей психологии. — М.: Изд-во МГУ, 1970. — 144 с.
Лурия А. Р. Основные проблемы нейролингвистики. — М.: Изд-во МГУ, 1975. — 251 с.
Любчук О. К. Психологічна готовність дитини до оволодіння навчальною діяльністю: Автореф. дис… канд. психол. наук: 19.00.07. — К., 1998. — 17 с.
Немов Р. С. Психология. — 4-е изд. — М.: Владос, 2000. — Кн. 1. — 688 с.
Пиаже Ж. Избранные психологические труды: Пер. с франц. и англ. — М.: Междунар. пед. акад., 1994. — 680 с.
Цукерман Г. А. Десяти-двенадцатилетние школьники: “ничья земля” в возрастной психологии // Вопр. психол. — 1998. — № 3. — С. 17–31.