ОСОБИСПСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА І УПРАВЛІННЯ УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ
Анотація
Важливою умовою підвищення ефективності навчально-виховного процесу в установах освіти є оптимізація управлінської діяльності керівників шкіл в управлінні школою як системою, а також педагогів в управлінні учнівськими колективами
Посилання
Битяново М. Р. Личностные особенности классно¬го руководителя и эффективность руководства коллек¬тивом старшеклассников: Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — М., 1991.
Диагностика социально-психологических характе-ристик малых групп с внешним статусом: Учеб, пособие для студ. вузов. — СПб.: Лань, 1999.
Карамушка Л. М. Психологія управління заклада¬ми середньої освіти: Моногр. — К.: Ніка-Центр, 2000.
А. Реан А. А., Коломинский Я. Л. Социальная педаго-гическая психология. — СПб.: Питер, 1999.
Рогов Е. И. Личность учителя; теория и практика: Учеб, пособие для студ вузов. — Ростов н/Д: Феникс, 1996.
Тоба М. В. Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування: Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — К., 1999.