ОСОБИСПСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА І УПРАВЛІННЯ УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ

Автор(и)

  • Н. М. КОНОНЕНКО

Анотація

Важливою умовою підвищення ефективності навчально-виховного процесу в установах осві­ти є оптимізація управлінської діяльності керів­ників шкіл в управлінні школою як системою, а також педагогів в управлінні учнівськими колек­тивами

Посилання

Битяново М. Р. Личностные особенности классно¬го руководителя и эффективность руководства коллек¬тивом старшеклассников: Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — М., 1991.

Диагностика социально-психологических характе-ристик малых групп с внешним статусом: Учеб, пособие для студ. вузов. — СПб.: Лань, 1999.

Карамушка Л. М. Психологія управління заклада¬ми середньої освіти: Моногр. — К.: Ніка-Центр, 2000.

А. Реан А. А., Коломинский Я. Л. Социальная педаго-гическая психология. — СПб.: Питер, 1999.

Рогов Е. И. Личность учителя; теория и практика: Учеб, пособие для студ вузов. — Ростов н/Д: Феникс, 1996.

Тоба М. В. Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування: Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — К., 1999.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

КОНОНЕНКО, Н. М. (2024). ОСОБИСПСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА І УПРАВЛІННЯ УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 98-101. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4028