ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ "Я-ОБРАЗУ" МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Abstract
Теоретично обгрунтовується проблема “Я-образу” та досліджується способом самооцінки рівень розвитку тривожності майбутніх педагогів, зроблено кількісний та якісний аналіз отриманих результатів
References
Ананьев Б. Г. Проблемы интеллектуального и куль-турного развития студенчества. Человек и общество. — Л., 1973.
Зейгарник Б. В. Теории личности в зарубежной психологии. — М., 1982
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Лич¬ность. — М., 1975.
Роджерс К Взгляд на психотерапию. Становление человека: Пер. с англ. / Под общ. ред. Е. И. Исени- ной. — М., 1994.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии — СПб.: Питер, 1999.
Семиченко В. А. Використання психології у нав-чально-виховному процесі вищої школи // Педагогіко і психологія. — 1996 — № 3.
Якунин В. А. Обучение кок процесе управления психологические аспекты. — Л., 1983.
Яремчук С. В., Долинська Л. В. Самопізнання як за¬сіб активізації інтересу до психологічних знань у студен- тів-педагогів // Вісн. Харк. ун-ту. — 1999. — № 452.
Meyerson R. The sociology of popular culture / Locking Back - and Feawards // Communikation Re¬search. - 1988. - Vol. 5, NQ 3. - P. 330-339.