ДЕЯКІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ПРАКТИЧНИМИ ПСИХОЛОГАМИ ДОПОМОГИ КЕРІВНИКАМ ОРГАНІЗАЦІЙ
Abstract
Розгляд питання про гісихотехнології надання практичними психологами допомоги керівникам організацій доцільно розпочати з визначення, що такс технологія взагалі, які існують основні види технологій, в яких галузях суспільного життя ці поняття використовуються, і далі вже розглядати поняття власне психологічних технологій як таких, що останнім часом широко застосовуються у практиці практичної та прикладної психології.
References
Гончаренко С. У. Технологія навчання: Укр. пед. слов. — К.: Либідь, 1997.
Деркач А. А., Ситников А. П. Формирование и развитие профессионального мастерства руководящих кадров: социально-психологический тренинг и приклад-ные психотехнологии. — М.: Луч, 1993. — 72 с.
Дубровина И. В. Психологическая служба обра-зования: научные основания, цели и средства // Психол. наука и образование. — 1998. — № 2. — С. 5-10.
Кларин М. В. Педагогические технология в учеб¬ном процессе. Анализ зарубежного опыта. — М.: Зна¬ние, 1989. — 80 с.
Клюева Н. В. Технология работы психолога с учи-телем. - М.: ТЦ "Сфера”, 2000. - 192 с.
Кузьмин И. А. Психотехнологии и эффективный ме-неджмент. — М.: Психол. шк. бизнеса, 1994. — 192 с.
Кузьмина Н. В. Основы вузовской педагогики. — Л.: Изд-во ЛГ/, 1978. - 182 с.
Меновщиков В. Ю. Особенности дистантного кон-сультирования // Вести, психосоциальной и коррек-ционно-реабилитационной работы. — 1997. — № 1. — С. 25-32.
Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы мене-джмента. — М.: Дело, 1995.
Овчарова Р. В. Технологии практического психо-лога образования: Учеб, пособие. — М.: ТЦ "Сфера", 2000. - 448 с.
Ожегов С. И. Словарь русского языка. — М.; Госиздат, 1953. — 848 с.
Панок В. Г. До побудови теоретичних засад ук-раїнської практичної психології // Пробл. розвиваючого навчання: Матер. І та II Міжнар. конф. / За ред. С. Д. Максименко. — К., 1997. — С. 344-351.
Педагогические технологии: что это такое и как их использовать в школе: Практико-ориентир. моногр. / Под ред. Т. И. Шамова, П. И. Третьякова. — М.; Тюмень, 1994 - 277 с.
Слободчиков В. И. Выявление и категориальный анализ нормативной структуры индивидуальной деятель-ности // Вопр. психологии. — 2000. — No 2. — С. 42-52.
Смирнова Т. В. Анализ состояния учебного про-цесса и принятие адекватных управленческих решений // Психол. наука и образование. — 1997. — Ne 1. — С. 81-85.
Технология. Крат. слов, иностр. слов / Под ред. И. В. Лехина, Ф. Н. Петрова. — М.: Гос. изд-во иностр. и нац. слов., 1952.
Шепель В. М. Настольная книга бизнесмена и менеджера (управленческая гуманитарология). — М.: Финансы и статистика, 1992. — 240 с.
Шихирев П. Н. Современная социальная психо-логия. — М.: ИП РАН; КСП+; Академ, проект, 1999. — 448 с.
Davis L. £ Job Satisfaction Research // The Post Industrial View,Industrial Relations. — 1971. — Vol. 10. — P. 176-193.
Wieland G. F., Ulrich R. A. Organisations: Beha¬vior, Design, and Change. — Homewood, III.: Irwin, 1976.
Лехина, Ф. Н. Петрова. — М.: Гос. изд-во иностр. и нац. слов., 1952.
Шепель В. М. Настольная книга бизнесмена и менеджера (управленческая гуманитарология). — М.: Финансы и статистика, 1992. — 240 с.
Шихирев П. Н. Современная социальная психо-логия. — М.: ИП РАН; КСП+; Академ, проект, 1999. — 448 с.
Davis L. £ Job Satisfaction Research // The Post Industrial View,Industrial Relations. — 1971. — Vol. 10. — P. 176-193.
Wieland G. F., Ulrich R. A. Organisations: Beha¬vior, Design, and Change. — Homewood, III.: Irwin, 1976.