ГУМАНІСТИЧНІ МОТИВИ У СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Authors

  • О. I. БОНДАРЧУК

Abstract

Подано результати емпіричного дослідження мотивації професійного вдоско­налення керівників загальноосвітніх шкіл. Проаналізовано структуру мотивації професійного вдосконалення управлінців в освіті, яку було виявлено в результаті дослідження. Показано значення гуманістичних мотивів у структурі мотивації професійного вдосконалення керівників загальноосвітніх шкіл.

 

 

References

Бондарчук О. /. Психологічні умови становлення мотивації керівників загальноосвітніх шкіл до професій-ного вдосконалення // Актуальні проблеми психології: Т. 1. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. — К.: Вид-во Ін-ту психології АПН України. - 2001. - Вип 1. - С. 111-115.

Маслоу А. Гуманистическое направление в тео¬рии личности // Л. Хьелл, Д. Зиглер. Теории личности. — СПб.: Питер Ком., 1998.

Published

2024-08-22

How to Cite

БОНДАРЧУК О. I. (2024). ГУМАНІСТИЧНІ МОТИВИ У СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (2(11), 87-89. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4277