ГУМАНІСТИЧНІ МОТИВИ У СТРУКТУРІ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Анотація
Подано результати емпіричного дослідження мотивації професійного вдосконалення керівників загальноосвітніх шкіл. Проаналізовано структуру мотивації професійного вдосконалення управлінців в освіті, яку було виявлено в результаті дослідження. Показано значення гуманістичних мотивів у структурі мотивації професійного вдосконалення керівників загальноосвітніх шкіл.
Посилання
Бондарчук О. /. Психологічні умови становлення мотивації керівників загальноосвітніх шкіл до професій-ного вдосконалення // Актуальні проблеми психології: Т. 1. Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. — К.: Вид-во Ін-ту психології АПН України. - 2001. - Вип 1. - С. 111-115.
Маслоу А. Гуманистическое направление в тео¬рии личности // Л. Хьелл, Д. Зиглер. Теории личности. — СПб.: Питер Ком., 1998.