ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНИХ БАР'ЄРІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК УПРАВЛІННЯ СУЧАСНОЮ ШКОЛОЮ

Автор(и)

  • А. ФЕДОСОВА

Анотація

Результати щодо впливу соці­ально-психологічних факторів на виникнення комунікативних бар’єрів можна використати в роботі практичних психологів, робітників соціаль­них служб для молоді, у педагогічній діяльності, а також під час підготовки студентів психологіч­них та педагогічних вищих закладів освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

ФЕДОСОВА, А. . (2024). ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК УПРАВЛІННЯ СУЧАСНОЮ ШКОЛОЮ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(4), 158-160. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4052