МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ ЦИФРОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА СПОЖИВАЧА В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ КРАЇНИ

Автор(и)

  • І .І. Каліна Навчально-науковий Інститут управління, економіки та бізнесу Приватне акціонерне товариство «Вищий навчальний заклад Міжрегіональна Академія управління персоналом» https://orcid.org/0000-0001-5662-6967
  • Т. М. Хайдарова Національний авіаційний університет https://orcid.org/0009-0009-5159-9336
  • І. М. Сабірова Національний авіаційний університет https://orcid.org/0000-0001-8867-711X

DOI:

https://doi.org/10.32689/2523-4536/70-8

Ключові слова:

цифрова маркетингова комунікація, механізм, вплив, споживач, військовий стан, умови, стратегія, тактика, цифровізація

Анотація

Цифровізаційні процеси в країні та на підприємствах є потужними двигунами економічного зростання, збільшення фінансових результатів та прибутку як країни так і підприємства у всьому світі. Це також допомагає підприємствам краще адаптуватися до змін, які відбуваються під впливом зовнішніх факторів. До небезпекового зовнішньо фактору віднесемо – війну. 24.02.2022 року цифрова маркетингова комунікація на споживача змінилася з новими викликами. В статті розглянули механізм впливу цифрової маркетингової комунікації на споживача який складається з трансформаційних інструментів. Одне з перших це вплив зовнішніх факторів, які змінюються та трансформуються, і з новими викликами впливають на підприємство, яке в свою чергу має адаптуватися чи гнучко реагувати на дані зміни таким чином щоб всеодно подобатися чи сподобатися споживачу. Наступне це стратегія цифрових маркетингових комунікацій, що охоплює основні позиці для формування, розробки та її провадження: визначення бізнес-цілі, цільова аудиторія, цифрова тактика, контроль, результати, ефективність. І останнє це реакція споживача на зміни, які відбулися. Особливо зміни в період війти та вибір споживача під час небезпеки.

Посилання

Каліна І.І. Маркетингові дослідження діджеталізації аграрних підприємств та аграрних торгових марок. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Економічні науки. № 1 (64) (2022). C. 38–47. URL: http://journals.maup.com.ua/index.php/economics/article/view/1307

Ігнатенко Р.В. Цифрові комунікації в маркетингу: сутність та перспективи в умовах пандемії COVID-19. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. № 31 (2021). С. 40–46

Брадулов П.О., Ординський В.І., Романенко Л.Ф. Оцінювання цифрових маркетингових комунікацій: кількісні та якісні показники. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 33. Частина 1. 2020. С. 28–32.

Чеморда П.О. Цифрові маркетингові канали комунікацій і бар’єри їх впровадження на малих і середніх підприємствах. Бізнес Інформ. № 6. 2020. С. 378–384.

Іванова З.О., Іванов В.О. Особливості маркетингової комунікаційної діяльності підприємства з використанням цифрових інструментів та технологій. Вісник КНУТД. Серія: економічні науки. 2019. № 5 (139). С. 32–39.

Окландер М.А. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя. Одеса : Астропринт, 2017. 292 с

Фролова Л.В., Носова Т.І. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Том 3. № 2. С. 84–96.

Charan A. (May 5, 2014) Impact of Digital Marketing Communication on Consumers Behaviour in India. Available at: https://ssrn.com/abstract=2433093

Gray O., Odelli C., Pearson J. (May, 2015) Digital Marketing Communications BPR. In: Digital Marketing Communications. EASA The European Advertising Standards Alliance. P. 7–19.

Aleinikova O.V., Datsii O.I., Kalina I.I., Zavgorodnia A.A., Yeremenko, Y. Nitsenko V.S. (2023) Digital technologies as a reason and tool for dynamic transformation of territory marketing. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, no. (1), p. 154–159. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-1/154

Kalina, I.I. (2022) Marketynhovi doslidzhennia didzhetalizatsii ahrarnykh pidpryiemstv ta ahrarnykh torhovykh marok [Marketing studies of the digitalization of agricultural enterprises and agricultural trademarks]. Scientific works of the Interregional Academy of Personnel Management. Economic Sciences, no. 1 (64), pp. 38–47. Available at: http://journals.maup.com.ua/index.php/economics/article/view/1307

Ignatenko R.V. (2021). Tsyfrovi komunikatsii v marketynhu: sutnist ta perspektyvy v umovakh pandemii COVID-19 [Digital communications in marketing: essence and prospects in the context of the COVID-19 pandemic]. Scientific notes of the Lviv University of Business and Law, no. 31, pp. 40–46.

Bradulov, P.O., Ordynskyi, V.I., Romanenko, L.F. (2020). Otsiniuvannia tsyfrovykh marketynhovykh komunikatsii: kilkisni ta yakisni pokaznyky [Evaluation of digital marketing communications: quantitative and qualitative indicators]. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series: International economic relations and the world economy, issue 33. part 1, pp. 28–32.

Chemorda P.O. (2020) Tsyfrovi marketynhovi kanaly komunikatsii i bariery yikh vprovadzhennia na malykh i serednikh pidpryiemstvakh [Digital marketing communication channels and barriers to their implementation in small and medium-sized enterprises]. Business Inform, no. 6, pp. 378–384.

Ivanova Z.O., Ivanov V.O. (2019) Osoblyvosti marketynhovoi komunikatsiinoi diialnosti pidpryiemstva z vykorystanniam tsyfrovykh instrumentiv ta tekhnolohii [Peculiarities of marketing communication activities of the enterprise using digital tools and technologies]. Bulletin of KNUTD. Series: economic sciences, no. 5 (139), pp. 32–39.

Aucklander M.A. (2019) Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu XXI storichchia [Digital marketing is a marketing model of the 21st century] Odesa: Astroprint, p. 292.

Frolova L.V., Nosova, T.I. (2019) Systema kliuchovykh indykatoriv otsinky efektyvnosti marketynhovykh zakhodiv v elektronnii komertsii [A system of key indicators for evaluating the effectiveness of marketing activities in e-commerce] Marketing and digital technologies, volume 3, no. 2, pp. 84–96.

Charan A. (May 5, 2014) Impact of Digital Marketing Communication on Consumer Behavior in India. Available at: https://ssrn.com/abstract=2433093

Gray O., Odelli C., Pearson J. (May, 2015) Digital Marketing Communications BPR. In: Digital Marketing Communications. EASA The European Advertising Standards Alliance. pp. 7–19. [in English]

Aleinikova O. V., Datsii O.I., Kalina I.I., Zavgorodnia A.A., Yeremenko Y., & Nitsenko V.S. (2023) Tsyfrovi tekhnolohii yak prychyna ta instrument dynamichnoi transformatsii marketynhu terytorii [Digital technologies as a reason and tool for dynamic transformation of territory marketing]. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu, vol. (1), p. 154–159. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-1/154

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-22