МІЖНАРОДНІ КРЕДИТНО-РОЗРАХУНКОВІ ТА ВАЛЮТНІ ОПЕРАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.32689/2523-4536/70-14Ключові слова:
міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції, корпоративний бізнес, транснаціональні корпорації, акціонерні товариства, фізичні особи-підприємці, міжнародні економічні відносиниАнотація
Відомі три фази створення корпорацій від фізичної особи – підприємця, через товариство з обмеженою відповідальністю і до акціонерного товариства. Сьогодні українські корпорації переживають другу фазу із подальшим їх перетворенням у АТ. Ці гравці на ринку фінансових послуг є найбільш активними, крім того визначення ТНК передбачає наявність потужного банківського джерела і надання повного спектру фінансових операцій. Саме тому поєднання міжнародних кредитно-розрахункових та валютних операцій з корпоративним бізнесом є актуальним питанням. Було наведено структуру системи міжнародних економічних відносин із зазначенням місця МКРВО в цій структурі. Зауважено також, що МКРВО є формою другого елементу міжнародних економічних відносин, а саме міжнародних валютно-фінансових відносин. Було зроблено висновки щодо активізації міжнародних кредитно-розрахункових та валютних операцій у корпоративному бізнесі та їх формування в Україні.
Посилання
Офіційний веб-сайт Міжнародного валютного фонду. URL: http://www.imf.org
Офіційний веб-сайт Міністерства фінансів України. URL: http://www.minfin.gov.ua
Світовий економічний прогноз World Economic Outlook. URL: http://www.imf.org/external/ns/cs.aspx?id=29
Офіційний сайт Міжнародної фінансової корпорації. URL: http://www.ifc.org
Міжнародні валютно-кредитні відносини. URL: https://pidruchniki.com/
Віннічук Ю. 200 найбільших компаній України 2022 року. URL: https://biz.censor.net/r3411976
Smyth D. What Is Corporate Management? Management. October 16, 2019. URL: https://bizfluent.com/info-8087507-corporate-management.html
Бочарова Б.А. Розмежування понять «Корпоративне управління» та «Корпоративний менеджмент». 2021.
Zhao W., Liu W., Chen Y. (2019) Internal fission strategies in corporate entrepreneurship: a case study in China. Sustainability, vol. 11(19). DOI: https://doi.org/10.3390/su11195275
Shin B.Y., Cho K.T. (2020) The evolutionary model of corporate entrepreneurship: a case study of Samsung Creative-Lab. Sustainability, vol. 12(21). DOI: https://doi.org/10.3390/su12219042
Groysberg B., Lee J., Price J., Cheng J.Y. The Leader’s guide to corporate culture. January-February, 2018. URL: https://hbr.org/2018/01/the-culture-factor
Ситник О.Ю. Розвиток корпоративної культури як засіб ефективної побудови соціального партнерства на мікрорівні. URL: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/bitstream/123456789/899/1/53.pdf
Ofitsiinyi veb-sait Mizhnarodnoho valiutnoho fondu [Official website of the International Monetary Fund]. Available at: http://www.imf.org
Ofitsiinyi veb-sait Ministerstva finansiv Ukrainy [Official website of the Ministry of Finance of Ukraine]. Available at: http://www.minfin.gov.ua
Svitovyi ekonomichnyi prohnoz [World Economic Outlook]. Available at: http://www.imf.org/external/ns/cs.aspx?id=29
Ofitsiinyi sait Mizhnarodnoi finansovoi korporatsii [Official website of the International Finance Corporation]. Available at: http://www.ifc.org
Mizhnarodni valiutno-kredytni vidnosyny [International monetary and credit relations]. Available at: https://pidruchniki.com/
Vinnichuk Y. 200 naibilshykh kompanii Ukrainy 2022 roku. [200 largest companies of Ukraine in 2022]. Available at: https://biz.censor.net/r3411976
Smyth D. (October 16, 2019) What Is Corporate Management? Management. Available at: https://bizfluent.com/info-8087507-corporate-management.html
Bocharova B.A. (2021) Rozmezhuvannia poniat «Korporatyvne upravlinnia» ta «Korporatyvnyi menedzhment» [Distinguishing the concepts of "Corporate governance" and "Corporate management"].
Zhao W., Liu W., Chen Y. (2019) Internal fission strategies in corporate entrepreneurship: a case study in China. Sustainability, vol. 11(19). DOI: https://doi.org/10.3390/su11195275
Shin B.Y., Cho K.T. (2020) The evolutionary model of corporate entrepreneurship: a case study of Samsung Creative-Lab. Sustainability, vol. 12(21). DOI: https://doi.org/10.3390/su12219042
Groysberg B., Lee J., Price J., Cheng J.Y. (January-February, 2018) The Leader’s guide to corporate culture. Available at: https://hbr.org/2018/01/the-culture-factor
Sytnyk O.Iu. Rozvytok korporatyvnoi kultury yak zasib efektyvnoi pobudovy sotsialnoho partnerstva na mikrorivni [Development of corporate culture as a means of effective construction of social partnership at the micro level]. Available at: http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/bitstream/123456789/899/1/53.pdf