АРХЕТИПНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В СФЕРІ ОБСЛУГОВУВННЯ КЛІЄНТІВ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/2617-2224-2019-18-3-290-300

Ключові слова:

архетип, архетипіка, Державна казначейська служба України, електронний документообіг, електронна звітність, електронне урядування, клієнти, пріоритетні напрями діяльності органів Казначейства, система дистанційного обслуговування, сталий розвиток, технології

Анотація

Відзначено, що засновником фундаментальних положень ко- лективного несвідомого, яке складається з архетипів та ідей, є Карл Юнг. Проаналізовано, що на сьогодні досить актуальним є впровадження новіт- ніх інформаційних технологій у сфері обслуговування клієнтів Державною казначейською службою України через призму архетипіки. Зазначено, що трансформація Державної казначейської служби України здійснюється з урахуванням засадничих положень архетипіки, у тому числі проводиться діяльність щодо збалансування роботи та спрощення взаємодії посадових осіб з клієнтами Казначейства через впровадження новітніх інформаційних систем, що полегшують міжособистісну взаємодію, покращують мікроклімат у колективах органів Казначейства. Обґрунтовано, що рушійною силою в процесі впровадження новітніх технологій у сфері обслуговування клієн- тів органами Казначейства є цілеспрямована праця окремої людини, всього колективу. Визначено загальні принципи впровадження технологій сталого розвитку щодо казначейського обслуговування клієнтів. Розглянуто пріори- тетні напрями діяльності органів Державної казначейської служби. Схарак- теризовано впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс “Клієнт Казначейства – Казначейство”, за допомогою якого забезпечується спрощення та оптимізація взаємодії роз- порядників (одержувачів) бюджетних коштів з органами Казначейства, крім того використовується електронний формат обслуговування клієнтів з ви- користанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучас- них інтернет-технологій, що зменшує фінансові витрати клієнтів, яких об- слуговує Казначейство, а також впливає на завантаженість посадових осіб різноманітною паперовою роботою, що з точки зору колективної свідомості з урахуванням архетипів, які склалися нині в нашій державі, покращує як міжособистісні контакти, так і взаємодію органів державної влади з підпри- ємствами, установами, організаціями загалом. Визначено сучасні проблеми впровадження технологій сталого розвитку у сфері обслуговування клієнтів Державної казначейської служби України та запропоновано заходи, спрямо- вані на їх вирішення.

Посилання

Філософія [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://studfiles.net/preview/5461486/page:30/

Пріоритетні напрями діяльності Державної казначейської служби України на 2019 рік [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.treasury.gov.ua/ua/pro-kaznachejstvo/funkciyi-taprioritetni-zavdannya/prioritetninapryami-roboti/2019

Концепція розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2015–2017 роки : лист ДКСУ від 18 лютого 2015 p. № 17-10/202-2929.

Переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслугову- вання клієнтів через ПТК “Клієнт Казначейства – Казначейство” по- рівняно з іншими on-line система- ми [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publish/article/276806

Деякі питання дистанційного об- слуговування розпорядників (одер- жувачів) бюджетних коштів [Електронний ресурс]. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 р. № 816-р. — Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/250431800

Інформація щодо підключення до системи дистанційного обслуго- вування клієнтів через ПТК “Клієнт Казначейства – Казначейство” [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.treasury.gov.ua/ua/kliyent-kaznachejstvakaznachejstvo/statistika

Офіційний сайт Державної казна- чейської служби України [Елек- тронний ресурс]. — Режим доступу: http://treasury.gov.ua

Щодо запровадження АС “Є-Звіт- ність”: лист Державної казна- чейської служби України від 31.01.2018 р. № 14-08/94-1951.

Про реалізацію рішення Колегії Державної казначейської служби України від 01.02.2019 р.: наказ Державної казначейської служби Украї- ни від 14.02.2019 р. № 52.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-29

Як цитувати

Марченко, Л. (2019). АРХЕТИПНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В СФЕРІ ОБСЛУГОВУВННЯ КЛІЄНТІВ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. Публічне урядування, (3 (18), 290-300. https://doi.org/10.32689/2617-2224-2019-18-3-290-300