КОНЦЕПЦІЯ РЕКЛАМИ ЯК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧНОСТІ МІЖ СОЦІАЛЬНОЮ СПРАВЕДЛИВІСТЮ ТА ЕКОНОМІЧНОЮ ЕФЕКТИВНІСТЮ (АРХЕТИПНИЙ ПІДХІД)

Автор(и)

Ключові слова:

реклама, регулювання, рекламна діяльність, архетип, соціальна справедливість

Анотація

Аналізується роль реклами як масової комунікації, особли- вості рекламної діяльності, в основі якої лежить метаотримання прибутку. Розкривається вплив реклами на суспільство, питання використання в ре- кламі архетипіки для вирішення завдань щодо управління споживчою по- ведінкою. Розглядаються проблеми трансформації масової поведінки, куль- турних і моральних цінностей суспільства, що зумовлені впливом реклами з позиції архетипного підходу. Доводиться необхідність розвитку механізмів державного управління у сфері реклами з метою досягнення справедливого співвідношення інтересів підприємців, держави і суспільства з урахуванням особливостей рекламної діяльності.

Посилання

Афонін Е. А. Громадська участь у творенні та здійсненні державної політики / Е. А. Афонін, Л. В. Гоню- кова, Р. В. Войтович. — Київ: Центр сприяння інстутиційному розвитку державної служби, 2006. — 160 с.

Бодрийяр Ж. Система вещей / Ж. Бодрийяр. — Москва: Рудомино, 2001. — 216 с.

Донченко О. Архетипи — спільне в нашому житті (розпізнавання ар- хетипів як шлях до унікальності) [Електронний ресурс] / О. Дончен- ко // Психологія особистості. — 2011. — № 1. — С. 170–181. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2011_1_23

Кара-Мурза С. Г. Манипуляция со- знанием. Век 21-й / С. Г. Кара-Мур- за. — Москва: Алгоритм, 2013. — 432 с.

Линдстром М. Buyology: увлекатель- ное путешествие в мозг современ- ного потребителя / М. Линдстром [пер. с англ. Е. Фалюк]. — Москва: Эксмо, 2010. — 240 с.

Марк М. Герой и бунтарь. Созда- ние бренда с помощью архетипа / М. Марк, К. Пирсон; пер. с англ.; под ред. В. Домнина, А. Сухенко. — Санкт-Петербург: Питер, 2005. — 336 с.

Мир как супермаркет и насмешка [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.e-reading.club/chapter.php/59211/16/Uel%27bek__Mir_kak_supermarket.html

Почепцов Г. Г. Имеджелогия / Г. Г. Почепцов. — 6-е изд., стер. — Москва: СмартБук, 2009. — 575 с.

Притчин А. Н. Миф и реклама / А. Н. Притчин, Б. C. Tеременко // Общественные науки и современ- ность. — 2002. — № 3. — С. 149–163.

Проблема ожирения в Европейском регионе. ВОЗ и стратегии ее ре- шения / под ред. Francesco Branca, Haik Nikogosian и Tim Lobstein. Все- мирная организация здравоохране- ния, 2009. — 392 с.

Ролз Дж. Теория справедливости / Дж. Ролз; науч. ред. В. В. Цели- щев. — Новосибирск: НГУ, 1995. — 535 с.

Рожков И. Я. Международное ре- кламное дело / И. Я. Рожков. — Москва: Банки и биржи. ЮНИТИ, 1994. — 175 с.

Ромат Є. В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах: мо- нографія / Є. В. Ромат. — Київ: Вид- во НАДУ, 2003. — 380 с.

Справедливость социальная. Эколо- гия человека. Понятийно-термино- логический словарь [Электронный ресурс] / Б. Б. Прохоров. — Ростов- на-Дону, 2005. — Режим доступа: http://human_ecology.academic.ru/1777

Суший О. Неусвідомлювані форми соціально-психологічного мислен- ня: до питання методологічних засад архетипіки / О. Суший // Публічне управління: теорія та практика: зб. наук. пр. Асоціації докторів наук з державного управління. — Харків: ДокНаукДержУпр. — Спец. ви- пуск. — Березень, 2015. — С. 55–59.

Уэллс У. Реклама: принципы и прак- тика / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мо- риарти. — Санкт-Петербург: Питер, 1999. — 736 с.

Цели в области устойчивого раз- вития. [Электронный ресурс] — Режим доступа: http://www.un.org/sustainabledevelopment/ru/sustainable-development-goals/

Чалдини Р. Психология убеждения. 50 доказанных способов быть убе- дительным / Р. Чалдини, С. Мартин, Н. Гольдштейн. — Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2013. — 224 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Сердечна, Л. (2017). КОНЦЕПЦІЯ РЕКЛАМИ ЯК ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧНОСТІ МІЖ СОЦІАЛЬНОЮ СПРАВЕДЛИВІСТЮ ТА ЕКОНОМІЧНОЮ ЕФЕКТИВНІСТЮ (АРХЕТИПНИЙ ПІДХІД). Публічне урядування, (3 (8), 309-318. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/636