ІМАЖИНЕР Ж. ДЮРАНА ЯК АРХЕТИПНЕ ПІДҐРУНТЯ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Людмила Сердечна

Ключові слова:

реклама, маніпуляція свідомістю, регулювання, рекламна діяльність, архетип, імажинер Дюрана

Анотація

Проаналізовано особливості застосування архетипної складо- вої в рекламній діяльності. Розглянуто стан регулювання у сфері реклами та його адекватності сучасним викликам на основі використання архетип- ного підходу до державного управління. Виявлено основні ролі реклами в сучасному українському суспільстві, що стали причинами соціальних ано- мій. Досліджено окремі положення теорії Жильбера Дюрана і, зокрема, про “імажинер”, здійснено спробу їх опису, а також осмислення процесів, що протікають у сучасному суспільстві, та практичного застосування окремих соціологічних конструкцій як теоретичних засад державного управління. Запропоновано використовувати результати архетипних досліджень у соці- альному управлінні, як один із напрямів удосконалення державного регулю- вання у сфері реклами.

Посилання

Марк М. Герой и бунтарь. Созда- ние бренда с помощью архетипа / М. Марк, К. Пирсон; пер. с англ.; под ред. В. Домнина, А. Сухенко. — СПб.: Питер, 2005. — 336 с.

Кара-Мурза С. Г. Манипуляция со- знанием. Век 21-й / С. Г. Кара-Мур- за. — М.: Алгоритм, 2013. — 432 с.

Иващенко А. Теория архетипов и практика брендинга [Электронный ресурс] / А. Иващенко // Библио- тека маркетолога. — Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/libcomm/brand/inner_motivation.htm

Донченко О. Архетипи — спільне в нашому житті (розпізнавання ар- хетипів як шлях до унікальності) [Електронний ресурс] / О. Дон- ченко // Психологія особистості. — 2011. — № 1. — С. 170–181. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2011_1_23

Почепцов Г. Г. Имеджелогия / Г. Почепцов. — [6-е изд., стер.]. — М.: СмартБук, 2009. — 575 с.

Суший О. Неусвідомлювані форми соціально-психологічного мислен- ня: до питання методологічних засад архетипіки / О. Суший // Публіч. упр.: теорія та практика: зб. наук. пр. Асоціації докторів наук з держ. упр. — Х.: ДокНаукДержУпр. — Спец. вип. — Березень, 2015. — С. 55–59.

Донченко О. Вступ до “Архетипо- вого менеджменту” / О. Донченко [Електронний ресурс] //Психоло- гія особистості. — 2012. — № 1. — С. 195–203. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2012_1_23

Дугин А. Г. Социология воображе- ния. Введение в структурную соци- ологию / А. Г. Дугин. — М.: Академ. проект; Трикста, 2010. — 564 с.

Французько-український словник / укл. О. О. Андрієвська і Л. А. Яво- ровська. — Editions P.I.U.F. — Paris, 1994. — 792 c.

Державне управління: європейсь- кі стандарти, досвід та адміністра- тивне право / [В. Б. Авер’янов, В. А. Дерець, А. М. Школик та ін.]; за заг. ред. В. Б. Авер’янова. — К.: Юстиніан, 2007. — 288 с.

Проект Концепції гуманітарно- го розвитку України на період до 2020 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.irf.in.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1014%3A1&catid=38%3Apub&Itemid=65&lang=uk–

Туркиашвили Ш. А. Понятие ано- мии и попытки его модификации [Электронный ресурс] / Ш. А. Тур- киашвили, В. Е. Горозия // Человек: соотношение национального и об- щечеловеческого. Вып. 2: Сб. ма- териалов междунар. симпозиума (г. Зугдиди, Грузия, 19–20 мая 2004 г.); под ред. В. В. Парцвания. — СПб.: Санкт-Петербургское фи- лос. о-во, 2004. — Режим доступа: http://anthropology.ru/ru/text/turkiashvili-sha/ponyatie-anomii-ipopytki-ego-modifikacii

Афонін Е. Теоретичні та методоло- гічні аспекти розвитку української школи архетипіки / Е. Афонін, А. Мартинов // Публіч. упр.: теорія та практика: зб. наук. пр. Асоціації докторів наук з держ. упр., берез., 2015. — Х.: ДокНаукДержУпр. — Спец. вип. — С. 13–18.

Ромат Є. В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах: монографія / Є. В. Ромат. — К.: Вид- во НАДУ, 2003. — 380 с.

Як би у нас діяла Концепція гу- манітарного розвитку, ми не мали б проблем на Сході / [Електрон- ний ресурс]. — Режим доступу: http://www.ukrinform.ua/rubricsociety/1653297-yakbi_u_nas_diyala_kontseptsiya_gumanitarnogo_rozvitku_mi_ne_mali_b_problem_na_shodi___gulinskiy_1932387.html

Бердяев Н. Философия неравенст- ва. Письмо тринадцатое о культуре [Электронный ресурс] / Н. Бердя- ев. — Режим доступа: http://www.vehi.net/berdyaev/neraven/13.html

Афонін Е. А. Громадська участь у творенні та здійсненні державної політики / Е. А. Афонін, Л. В. Го- нюкова, Р. В. Войтович. — К.: Центр сприяння інстутиційному розв. держ. служби, 2006. — 160 с.

Афонін Е. А. Суспільний розви- ток від Різдва Христового = Social development AD / Е. А. Афонін, О. М. Бандурка, А. Ю. Мартинов; пер. з укр. В. В. Кухтіна / Укр. Т-во сприяння соц. інноваціям, Атлан- тична рада України, Від. інформ.- бібл. забезпечення апарату ВРУ. — К.: Парлам. вид-во, 2000. — 312 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-29

Як цитувати

Сердечна, Л. (2016). ІМАЖИНЕР Ж. ДЮРАНА ЯК АРХЕТИПНЕ ПІДҐРУНТЯ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Публічне урядування, (2 (3), 226-236. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/751