РОЗШИРЕННЯ АВТОНОМІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Ключові слова:
вища освіта, система вищої освіти, реформа освіти, вищі навчальні заклади (ВНЗ), автономія вищого навчального закладуАнотація
Розглянуто окремі питання розширення автономії вищих навчальних закладів як основоположного принципу вищої освіти. Незва- жаючи на існуючі проблеми, лише за умови послідовної реалізації універ- ситетської автономії в Україні стає можливим формування конкурентоспро- можної системи освіти.
Посилання
Вакарчук І. Удосконалення законо- давства про вищу освіту [Електрон- ний ресурс] / І. Вакарчук // ВРУ “Віче”. — Режим доступу: http://www.viche.info/journal/1056/
Закон України “Про вищу освіту” № 1556-VII, від 1 липня 2014 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.osvita.org.ua/pravo/law_05/part_05.html
Квіт С. Інноваційність як норма освітніх реформ [Електронний ре- сурс] / С. Квіт // Дзеркало тиж- ня. — № 7 (735). — 28 лютого – 6 бе- резня 2009. — Режим доступу: http://www.dt.ua/3000/3300/65521/
Сінкевич Є. Г. До проблеми запро- вадження університетської авто- номії: вітчизняний та зарубіжний досвід / Є. Г. Сінкевич // Істо- рія. Наук. пр. — 2009. — Т. 104. — Вип. 91. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal
Університетська автономія — за- порука якості української освіти [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://press.ukma.kiev.ua/index.php?option
Хартія університетів України: ака- демічні свободи, університетська автономія та освіта: [створена на Міжнар. конф. “Ольвійський фо- рум – 2009” у Ялті 11–15 черв. 2009 р.] // Освіта України. — 2009. — 10 лип. — С. 5.
Ordorika I. 2003. The limits of university autonomy: power and politics at the Universidad National Autonoma de Mexico. Higher Education 46: 361– 388.
Romo de la Rosa A. 2007. Institutional Autonomy and Academic Freedom: A Perspective from the American Continent. Higher Education Policy 20: 275–288.
Fielden J. 2008. Global Trends in University Governance. World Bank Education Working Paper Series Washington: The World Bank.