УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Ключові слова:
управління освітою, трансферність освіти, транспарентність освіти, амбівалентний підхід, кредити з освітиАнотація
Зроблено спробу проаналізувати моделі управління освітою в країнах Європейського Союзу. Схарактеризовано особливість модернізації управління освітою, механізми надання освітніх послуг, тенденції структур- ної інтеграції навчальних закладів, поєднання теоретичної та практичної ос- вітньої підготовки.
Посилання
Ляшенко О. І. Стратегія якості як основа освітньої політики країн світу // Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / [за заг. ред. О. І. Лок- шиної]. — К.: К.І.С., 2004. — С. 9–14.
Щербак О. Професійна освіта і нав- чання у Фінляндії // Професій- но-технічна освіта. — 2005. — № 3. — С. 41–44.
Каплун А. Кваліфікаційні стандарти у професійній освіті Польщі // Про- фесійно-технічна освіта. — 2000. — № 1. — С. 51–53.
Грегем Е. У Польщі виховують нове покоління лідерів: уроки для Укра- їни // Аспекти саморядування. — № 3. — С. 23–24.
Шльосек Ф. Реформа системи освіти Польщі // Шлях освіти. — 1998. — № 3. — С. 20–22.
Лавриненко Н. Комплексний підхід до загальноосвітньої та професійної підготовки учнів старшого шкільно- го віку в країнах Західної Європи // Професійно-технічна освіта. — 2006. — № 4. — С. 32–35.
Авшенюк Н. Європейський центр розвитку професійної освіти // Професійно-технічна освіта. — 2005. — № 1. — С. 38–39.
Детальна робоча програма з до- сягнення цілей системи загальної та професійної освіти в Європі до 2010 р. http://europa.eu.int/comm/education/policies/2010/vocational