EDUCATION MANAGEMENT IN THE EUROPEAN UNION
Keywords:
education management, education transferity, education transparency, ambivalent approach, educational loansAbstract
This paper attempts to analyze models of education management in the European Union. The feature of the modernization of the education management, mechanisms of educational services supply, trends of educational establishments structural integration, combination of theoretical and practical educational training are charecterized.
References
Ляшенко О. І. Стратегія якості як основа освітньої політики країн світу // Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / [за заг. ред. О. І. Лок- шиної]. — К.: К.І.С., 2004. — С. 9–14.
Щербак О. Професійна освіта і нав- чання у Фінляндії // Професій- но-технічна освіта. — 2005. — № 3. — С. 41–44.
Каплун А. Кваліфікаційні стандарти у професійній освіті Польщі // Про- фесійно-технічна освіта. — 2000. — № 1. — С. 51–53.
Грегем Е. У Польщі виховують нове покоління лідерів: уроки для Укра- їни // Аспекти саморядування. — № 3. — С. 23–24.
Шльосек Ф. Реформа системи освіти Польщі // Шлях освіти. — 1998. — № 3. — С. 20–22.
Лавриненко Н. Комплексний підхід до загальноосвітньої та професійної підготовки учнів старшого шкільно- го віку в країнах Західної Європи // Професійно-технічна освіта. — 2006. — № 4. — С. 32–35.
Авшенюк Н. Європейський центр розвитку професійної освіти // Професійно-технічна освіта. — 2005. — № 1. — С. 38–39.
Детальна робоча програма з до- сягнення цілей системи загальної та професійної освіти в Європі до 2010 р. http://europa.eu.int/comm/education/policies/2010/vocational