ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ДО ПІДВИЩЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ

Authors

  • Т. В. ПАНЧУК

Abstract

Для визначення характерних особливостей поведінки менеджерів освіти у процесі організо­ваного підвищення їх кваліфікації було викори­стано важливий висновок сучасної психології про те, що єдиним справжнім стимулом дій та вчинків суб’єкта є ситуація в її інтерпретації людиною (Л. Росс, Р. Нісбет).

Published

2024-08-21

How to Cite

ПАНЧУК, Т. В. . (2024). ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ДО ПІДВИЩЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ. Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Psychology, (1(6), 168-170. Retrieved from https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4234