ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ДО ПІДВИЩЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Анотація
Для визначення характерних особливостей поведінки менеджерів освіти у процесі організованого підвищення їх кваліфікації було використано важливий висновок сучасної психології про те, що єдиним справжнім стимулом дій та вчинків суб’єкта є ситуація в її інтерпретації людиною (Л. Росс, Р. Нісбет).
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-21
Як цитувати
ПАНЧУК, Т. В. . (2024). ТРИРІВНЕВА МОДЕЛЬ МОТИВАЦІЇ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ДО ПІДВИЩЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія, (1(6), 168-170. вилучено із https://journals.maup.com.ua/index.php/psychology/article/view/4234