СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОЕФІЦІЄНТА КОНВЕРСІЇ ЧЕРЕЗ ВІДПОВІДНІСТЬ ПОЛІТИЦІ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32689/2522-4603.2024.3.1

Ключові слова:

коефіцієнт конверсії, довіра споживачів, захист даних, конфіденційність, юзабіліті, маркетингові стратегії, репутація бренду

Анотація

У статті основна увага зосереджена на розгляді стратегії підвищення коефіцієнта конверсії підприємств через дотримання політики конфіденційності, оскільки цей аспект є важливим у сучасному бізнес-середовищі. В умовах зростання обсягу даних та інтенсивного використання цифрових технологій, питання захисту особистої інформації є ключовим фактором для переважної кількості споживачів. Відповідність політиці конфіденційності не лише підвищує рівень довіри клієнтів, але й може істотно вплинути на рішення щодо подальшої купівлі онлайн. Стаття визначає які фактори формують сприйняття споживачами політики конфіденційності та як вони впливають на їхню готовність здійснювати покупки. Показано, що прозорість у використанні персональних даних, а також наявність чіткої та зрозумілої політики конфіденційності значно підвищує рівень довіри до бренду. Споживачі, яка відчувають захищеність власних даних, значно активніше здійснюють покупки в Інтернеті, не боячись, що їхніми персональними даним заволодіють треті особи. Зосередженість рітейлерів на правильному веденні сайтів продаж має на меті привернути більшу увагу споживачів. Висока конверсія є основним показником успішності інтернет-магазину, оскільки відображає відсоток відвідувачів, які здійснили покупку. Щоб досягти цього, рітейлери впроваджують інтуїтивно зрозумілі навігаційні рішення та оптимізують дизайн сайтів. Важливим аспектом є забезпечення швидкого завантаження сторінок, оскільки споживачі можуть швидко втрачати інтерес до сайту, якщо він працює повільно. Крім того, рітейлери активно використовують якісні фотографії та детальні описи товарів, щоб зменшити невизначеність споживачів і максимізувати їхню впевненість у покупці. Включення відгуків та рейтингів продуктів також може значно підвищити рівень довіри до бренду і заохотити нових покупців до здійснення покупок. Тригери довіри, такі як гарантія повернення товару та наявність сертифікатів безпеки, також відіграють важливу роль у підвищенні конверсії. Рітейлери повинні постійно аналізувати дані про конверсії, щоб виявляти слабкі місця у бізнес-процесах і коригувати свої стратегії. Використовуючи сучасні аналітичні інструменти, вони можуть визначати, які кампанії й тактики маркетингу надають найбільший ефект. Загалом, зосередженість на високому рівні конверсії допомагає рітейлерам досягти стабільного зростання та зміцнення позицій на ринку.

Посилання

Волинець В. В. Юридичні аспекти захисту конфіденційності та безпеки даних в електронній комерції. Академічні візії, 29. 2024. С. 1–11. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/1093/1002 (дата звернення 20.09.2024)

Волошин О. Найкращі методи підвищення коефіцієнта конверсії. Mark Web. URL: https://www.markweb.pro/najkrashhi-metodi-pidvishhennya-koeficiienta-konversii/ (дата звернення 10.09.2024)

Використання файлів cookie. URL: https://utelecom.com.ua/vykorystannya-fajliv-cookie (дата звернення 15.09.2024)

Герасимова Т. Як скласти політику конфіденційності: детальний туторіал від IT-юристів Stalirov&Co. 2022. URL: https://stalirov.lawyer/uk/posts/politika-konfidencijnosti-musthave-dlya-vashogosajtu-abo-nepotribna-formal-nist (дата звернення 12.09.2024)

Конверсія міжнародної електронної комерції: досягнення максимального успіху. 2024. URL: https://www.conveythis.com/uk/international-ecommerce-conversion-maximizing/ (дата звернення 19.09.2024)

Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 про захист фізичних осіб у зв’язку з опрацюванням персональних даних і про вільний рух таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних) від 27 квітня 2016 року. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_008-16#Text (дата звернення 11.09.2024)

Сомова О. Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку. Webpromo. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/konversiya-prodazh-onlajn-i-oflajn-prostaya-formulaprimer-rascheta/ (дата звернення 14.09.2024)

Сорокіна К. Що таке коефіцієнт конверсії та як його розраховувати. Digital-агенство Ланет Click, 2022. URL: https://lanet.click/koefitsiyent-konversiyi/ (дата звернення 16.09.2024)

Сучкова В. Ефективна форма заявки: як залучати та зберігати лідів. 2024. URL: https://shelfy.com.ua/newsroom/efektyvna-forma-zayavky/ (дата звернення 19.09.2024)

Чорний А. 30 простих кроків для підвищення конверсії сайтів електронної комерції в 2020-2021 році. 2023. URL: https://www.plerdy.com/ua/blog/30-steps-for-increase-conversion/ (дата звернення 10.09.2024)

Що таке конверсія? https://fnx.com.ua/ua/articles/publications/31 (дата звернення 11.09.2024)

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-24

Як цитувати

ВОЛИНЕЦЬ, В. (2024). СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОЕФІЦІЄНТА КОНВЕРСІЇ ЧЕРЕЗ ВІДПОВІДНІСТЬ ПОЛІТИЦІ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Юридичні науки, (3(71), 5-12. https://doi.org/10.32689/2522-4603.2024.3.1