ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ “МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ” (АРХЕТИПНИЙ ПІДХІД)

Автор(и)

Ключові слова:

маркетингові комунікації, державне управління, архетипний підхід, громадянське суспільство, держава

Анотація

У статті визначено, що інструменти перспективних марке- тингових комунікацій становлять ефективні засоби надання механізмам державного управління динаміки розвитку, напрями якого повинні відпо- відати комплексу потреб та запитів громадян-споживачів; проаналізовано їх особливості становлення та розвитку; вказано на те, що маркетингові ко- мунікації забезпечують, врешті-решт, усе більше тяжіння в бік формування громадянського суспільства через демократизацію механізмів державного управління.

Посилання

Егорова С. Оценка методик марке- тингового анализа / С. Егорова // Проблемы теории и практики управ- ления. — № 1. — 2006. — С. 106–116.

Маркетингові комунікації [Елек- тронний ресурс]. — Режим доступу: http://xreferat.com/60/4288-1-marketingov-komun-kac.html

Примак Т. О. Маркетингова полі- тика комунікацій : навч. посіб. / Т. О. Примак. — Київ: Атіка; Ель- га-Н, 2009. — 328 с.

Малащук С. П. Організаційно-пра- вові засади стратегічного менедж- менту в державному управлінні / С. П. Малащук // Актуальні проб- леми державного управління. — Київ, 2000. — № 2. — С. 65–69.

Мартиненко В. М. Процес реформу- вання державного управління: цілі, предмет та способи організації / В. М. Мартиненко // Актуальні проблеми державного управління. — Харків, 2001. — № 3. — С. 37–43.

Кіслов Д. Система маркетингових ко- мунікацій у державному управлін- ні [Електронний ресурс] / Д. Кіс- лов // Вісн. Київ. нац. торговель- но-економічного ун-ту. — 2013. — № 1. — С. 29–38. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vknteu_2013_1_5.pdf

Фролов С. С. Социология органи- заций: учебник / С. С. Фролов. — Москва: Гардарики, 2011.

Каймакова М. В. Коммуникации в организации / М. В. Каймакова. — Ульяновск: УлГТУ, 2008.

Руднева Н. В., Герасимов В. О. По- вышение эффективности работы персонала в органах государствен- ной и муниципальной власти в со- временной России / Н. В. Руднева, В. О. Герасимов // Экономика и со- временный менеджмент: теория и практика. — 2014. — № 37.

Про забезпечення умов для більш широкої участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики [Електронний ресурс]: Указ Президента України від 31 лип. 2004 р. № 854. — Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/854/2004

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Романенко, Є., Чаплай, І., & Гурковський, В. (2017). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ “МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ” (АРХЕТИПНИЙ ПІДХІД). Публічне урядування, (3 (8), 270-277. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/633

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>