IMPLEMENTATION OF MARKETING TOOLS IN THE MECHANISMS OF PUBLIC ADMINISTRATION

Authors

  • Yevgeny Romat
  • Iryna Chaplay

Keywords:

marketing, public administration, governance mechanisms, principles of marketing in the mechanisms of governance, marketing functions in the mechanisms of government

Abstract

In the article the theoretical and methodological provisions of the introduction and development of the marketing instruments in the mechanisms of public administration are investigated. Continuity of the process of marketization of the functioning of public authorities, which in turn causes the need of implementation comprehensive, systematic analysis of the basic criteria’s and principles, which should be lie in the basis of the process of marketization of mechanisms of public administration is proved. Vectors of providing and ensuring of the above-mentioned indicators of efficiency of formation of ways of the marketization of the functions of public administration, the existence of which is possible only by mutual consent of government and civil society as equal partners are is justified. Due to the lack of such procedures and standards, the mechanisms of public administration hinders democratic transformation, economic growth and human development at the state level and at the community level by the way of activities of public authorities in general.

References

Приходченко Л. Л. Організаційно- правовий механізм забезпечення державного управління: теоретико- методологічні засади / Л. Л. При- ходченко // Розвиток системи державного управління в Україні. — 2003. — № 10. — Режим доступу до журн.: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/tpdu/2009–1/doc/1/09.pdf

Міжнародний пакт ратифіковано Указом Президії Верховної Ради Української РСР № 2148-VIII (2148–08) від 19.10.73.

Ігнатенко О., Орлатий М. Марке- тинг громадських послуг за умови партнерських відносин: методоло- гічні підходи та їх реалізація / О. Іг- натенко, М. Орлатий // Управління сучасним містом. — 2002. — № 7–9 (7). — С. 28–39.

Ігнатьков В. М. Особливості фінан- сування розвитку територіальної громади великого міста: інвести- ційний аспект / В. М. Ігнатьков // Інвестиції: Практика та досвід: Ана- ліз. Прогнози. Коментар. — 2006. — № 6. — С. 24–29.

Іляшенко А. Маркетинг ринкової економіки: суть та розвиток /А. Іля- шенко // Інвестиції: Практика та досвід. — 2007. — № 15. — С. 22–26.

Качала Т. Принципи формування міського господарства як регіо- нальної системи / Т. Качала // Ре- гіональні перспективи. — 2003. — № 1. — С. 3–5.

Качан Л., Костенко О. Відповідати потребам людей // Соціальний за- хист. — 2006. — № 7. — С. 9–11.

Кудряченко А., Здіорук О., Горєлов Д. Шляхи удосконалення надання публічних послуг громадянам у контексті децентралізації владних повноважень. — Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/Monitor/Juni/8.htm

Кушнір В. С. Механізм утворення зе- мельної ренти і ціни землі на основі граничних показників // Економіка АПК. — 2007. — № 3. — С. 22–29.

Лавріненко В. Розвиток кадрового потенціалу органів державної вла- ди — основа ефективного управ- ління України / В. Лавріненко // Збірник наукових праць Україн- ської академії державного управ- ління при Президентові України. — 2004. — № 2. — С. 132–139.

Рубцов В. П. Про ще одну можли- вість участі громади у контролі й управлінні: наук.-практ. посіб. / В. П. Рубцов // Роль громадських організацій та інших неурядових структур у становленні та розвитку місцевого самоврядування в Укра- їні / за ред. В. В. Кравченка. — К.: Атіка, 2003. — С. 119–134.

Міжнародний пакт про громадянські та політичні права // Бюлетень Вер- ховного Суду РФ. — 1994. — № 12.

Другов А. А. Государственный мар- кетинг как важный фактор совер- шенствования механизма управ- ления социально-экономическими процессами в обществе / А. А. Дру- гов // Маркетинг в России и за ру- бежом. — 2005. — № 4. — С. 101–107.

Петровская Н. Я. Маркетинг на службе государственных орга- нов России // Регулирование внешнеэкономической деятельнос- ти и эволюция таможенной поли- тики России: Тезисы докладов меж- дународной научно-практической конференции: в 2 ч. Ч. 1 / Н. Я. Пе- тровская. — М.: РИО РТА, 1996. — С. 126–134.

Новий словник іншомовних слів: близько 40 000 сл. і словосполу- чень / Л. І. Шевченко, О. І. Ніка, О. І. Хом’як, А. А. Дем’янюк; за ред. Л. І. Шевченко. — К.: АРІЙ, 2008. — 672 с.

Кіслов Д. В. Соціокомунікаційний маркетинг як механізм державно- го управління: основні принципи / Д. В. Кіслов // Юрид. Україна. — 2013. — № 3. — С. 26–30.

Словарь по этике / [под ред. А. А. Гу- сейнова и И. С. Кона]. — 6-е изд. — М.: Полит-издат, 1989. — 447 с.

Длігач А. Двоциклічна модель стра- тегічного маркетингового плану- вання /А. Длігач // Вісник Київ- ського національного університету ім. Тараса Шевченка. Економіка. — 2006. — № 86–87 — С. 52–55. — Режим доступу до журн.: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/host/10.23.10.100/db/ftp/visnyk/ekonom_86–87_2006.pdf

Окландер М. А. Концепція маркетин- гової діяльності органів державного управління / М. А. Окландер // Труды Одесского политехнического уни- верситета. — 2002. — № 1. Режим до- ступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Popu/2002_1/7_2.htm

Гаман-Голутвина О. В. Меняюща- яся роль государства в контексте реформ государственного управле- ния: отечественный и зарубежный опит / О. В. Гаман-Голутвина // Полис. — 2007. — № 4. — С. 27.

Бережний В. О. Сучасні концепції публічного управління / В. О. Бе- режний // Актуальні проблеми державного управління. — 2013. — № 2. — Режим доступу: http://www.pravoznavec.com.ua/period/chapter/8/654/24920

Даченков И. Тенденции и перспекти- вы политического консалтинга в Рос- сии / И. Даченков // Рекламные тех- нологии. — 2008. — № 6. — С. 32–35.

Гайдаенко Т. А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих реше- ний и российская практика. — М.: Эксмо, 2005. — 480 с.

Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч- ник. — К.: Лібра, 2002. — 712 с.

Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / под ред. В. Б. Колчанова: пер. с англ. — СПб.: Питер, 2004. — 800 с.

Маркетинг / Під ред. М. Бейкера. — СПб.: Питер, 2002. — 1200 с.

Маркетинг / У. Руделіус та ін. — М.: ДеНово, 2001. — 706 с.

Філіна Г. І. Проблеми інноваційно- го розвитку економіки України // Економіка та держава. — 2007. — № 5. — С. 16–19.

Цветкова В. Я. Геомаркетинг, или как оптимизировать некоторые мар- кетинговые операции / В. Я. Цвет- кова // Режим доступу: http://adv.new-articles.ru/409.html

Шаульська Л. Комплексна оцін- ка трудового потенціалу регіону (на прикладі Донецької області) / Л. Шаульська // Регіональна еко- номіка. — 2005. — № 3. — С. 93– 104.

Шевцова О., Касян С. Маркетинго- вий механізм управління капіталом області (на прикладі Дніпропетров- щини) / О. Шевцова, С. Касян // Регіональна економіка. — 2004. — № 4. — С. 38–49.

Published

2016-03-30

How to Cite

Ромат, Є., & Чаплай, І. (2016). IMPLEMENTATION OF MARKETING TOOLS IN THE MECHANISMS OF PUBLIC ADMINISTRATION. Public Management, (1 (2), 15-28. Retrieved from http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/754

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>