МОДЕЛЬ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЩОДО ЕФЕКТИВНОЇ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ВЗАЄМОДІЇ ТА ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА ГРОМАДСЬКОСТІ

Автор(и)

Ключові слова:

рекламна комунікація, державна служба, громадськість, соціально-інноваційний розвиток

Анотація

Пропонується інноваційний підхід до вирішення проблем по- будови ефективного комунікаційного забезпечення державної служби та її розвитку, як відкритої системи, що саморозвивається, в умовах перехідного періоду, а також пов’язаних з цим завдань щодо розроблення моделі реклам- ної комунікації для реалізації нововведень.

Розглянуто функціональні особливості комунікативної взаємодії держави та громадськості, у контексті сучасних дослідницьких підходів, а саме: обме- ження впливу державного сектору на процес комунікації; конкурентне забезпечення державно-громадянської комунікації; наголос на людино-орієнтов- ному стилі державно-громадянської комунікації; формальне вимірювання стандартів і показників продуктивності та успіху державно-громадянської комунікації. Основний акцент зроблено на формуванні такої комунікаційної моделі, в якій перспективи використання зосереджені на кінцевих результа- тах, на основі кількісного вимірювання показників її ефективності з точки зору громадськості.

Доведено, що стандарти державно-громадянської комунікації в більшості європейських країн охоплюють два аспекти: стандарти якості для політики та управління, для досягнення оптимальної участі громадян та груп інтересів у процесі прийняття рішень; рівень стандартів для громадян, який може ви- користовуватися для оцінки якості адміністративної поведінки органів дер- жавної влади.

Визначені механізми державного управління, історичні традиції, здо- бутки та комунікативні прорахунки у становленні довіри між органами публічної влади та громадськості в незалежній Україні, причиною яких є довготривале перебування в колоніальному становищі. Виявляючи власну неспроможність до суверенного державотворення, українська спільнота за- кономірно опинялася у залежності від згуртованіших та потужніших сусідів.

Посилання

Гайдаенко Т. А. Маркетинговое управление. Полный курс МВА. Принципы управленческих реше- ний и российская практика. — М.: Эксмо, 2005. — 480 с.

Getting to know Informal Conflict Management Systems (ICMS) better [Electron. resource]. — Access link: https://www.canada.ca/en/treasury-board-secretariat/services/healthy-workplace/informal-conflictmanagement-system/getting-toknow-informal-conflict-managementsystems-better.html

Gohar F. Khan (2017) Social Media for Government: A Practical Guide to Understanding, Implementing, and managing Social Media Tools in the Public Sphere/ Springer. — 159 p.

Grades and types of work in the Civil Service [Electron. resource]. — Access link: https://www.gov.uk/guidance/using-the-civil-servicejobs-website#civil-service-recruitment

Perez Lapasaran H.-K. Principles and advantages of decentralization / H.-K. Perez Lapasaran // The General Notebook. — 2006. — № 1 (36). — P. 32–44.

Chichanovsky A. A. In the web of freedom: Political problems of interaction of power structures, mass media and society in new geopolitical conditions / A. A. Chichanovsky. — M.: Slavic dialogue, 2009. — 505 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-30

Як цитувати

Чаплай , І. . . (2018). МОДЕЛЬ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЩОДО ЕФЕКТИВНОЇ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ВЗАЄМОДІЇ ТА ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА ГРОМАДСЬКОСТІ. Публічне урядування, (3 (13), 221-227. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/513

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>