ВИКЛАДАННЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА В ШКОЛІ (ВПРАВИ, ЩО ВИКЛИКАЮТЬ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ)
DOI:
https://doi.org/10.32689/maup.philol.2021.2.6Ключові слова:
креативність, письмо, лімерик, вірш із переліком, техніка оселедцевих кісток, творча візуалізаціяАнотація
Стаття пропонує набір конкретних завдань та вправ, які допомагають вчителю англійської мови як іноземної надихнути учнів на ефективне творче письмо. Мета дослідження – дослідити викладання твор- чого письма в школі та визначити вправи, які викликають інтерес до навчання. Наукова новизна. Вчителі усвідомлюють, що їхні учні мають різні навчальні здібності, і вони повинні знайти баланс, який допомагає та заохочує як обдарованих, так і середніх дітей. Більше того, слід пам’ятати, що досить велика група учнів досить повільна, відповідно, вони потребують і заслуговують на увагу вчителів. Ми хотіли б поді- литися деякими вправами щодо розвитку письменницької діяльності як у віршах, так і в есе, що заохочує участь учнів за допомогою творчості, уяви та письма. У будь-який вік люди хочуть знати якомога більше про себе і про те, як інші сприймають їх. Творче письмо допомагає нам усім відкрити світ, в якому ми живемо. У висновку зазначено, що пропонований набір конкретних завдань та вправ допоможе вчителю англійської мови як іноземної надихнути учнів на ефективне творче письмо.
Посилання
Про освіту : Закон України. Київ, 1996. 36 с.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Київ, 2003. 261 с.
Кремень В.Г. Освіта и наука України – інноваційні аспекти. Київ, 2005. 448 с.
Шаленко О.П. Іноземні мови – для життя. Іноземні мови в навчальних закладах. 2002. № 1-2. С. 28–32.