№ 2 (45) (2015): Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Економічні науки
Баядян А. А., Арутюнян В. Л.
ХАРАКТЕРНЫЕ ОСОБЕННОСТИ СТРАТЕГИИ ГОСУДАРСТВЕННОГО ДОЛГА РЕСПУБЛИКИ АРМЕНИЯ
Авакян Г. С., Бабаян Э. А., Таранян И. А.
О НЕКОТОРЫХ ЭКОЛОГИЧЕСКИХ ПРОБЛЕМАХ МИРА И АРМЕНИИ
Бостанджян В. Б.
ПОСТСОВЕТСКИЕ СТРАНЫ ПЕРЕД ВЫБОРОМ ПУТИ РАЗВИТИЯ
Буряк Р. І.
ОЦІНКА РІВНЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Манасерян Т. Н.
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ И ЭКОНОМИЧЕСКОЕ РАЗВИТИЕ
Романова Л. В.
АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
Stolyarova T., Odinets V.
COMPUTER MONITORING MACRO MODERN SOCIAL AND ECONOMIC PROCESSES UNDER UNCERTAINTY
Акопян И. Г.
ФИНАНСОВЫЕ ПРОБЛЕМЫ МАЛОГО ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА В АРМЕНИИ
Власенко О. О.
ПЕРСПЕКТИВИ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОК УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗОВОГО СТАНУ В ЕКОНОМІЦІ
Затикян А. Т., Даниелян А. А.
ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКИХ СВЯЗЕЙ МАЛЫХ И СРЕДНИХ ПРЕДПРИЯТИЙ АРМЕНИИ
Коваленко О. В.
УЗАГАЛЬНЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
Меликян С. С.
НЕКОТОРЫЕ ПОНЯТИЯ О ГОСУДАРСТВЕННОМ ДОЛГЕ СТРАНЫ
Оганесян Л. М.
НЕКОТОРЫЕ ПРОБЛЕМЫ СТИМУЛИРОВАНИЯ ЭКСПОРТА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННОЙ ПРОДУКЦИИ И ФИНАНСИРОВАНИЯ СЕЛЬСКОГО ХОЗЯЙСТВА
Пєвтієва С. С., Антоненко В. М.
СУТНІСНО-ЗМІСТОВНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ КАТЕГОРІЇ “АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ”
Рябоконь М. В.
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Чукурна О. П.
КОНЦЕПЦІЯ ЛАНЦЮГІВ СТВОРЕННЯ ВАРТОСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ЦІНОУТВОРЕННІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Григор’єва М. І.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
Грузинова Л. А., Сычев Г. С.
СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ МЕТОДОВ МОТИВАЦИИ ПЕРСОНАЛА КАК ОСНОВНОЕ УСЛОВИЕ ПОВЫШЕНИЯ ПРОДУКТИВНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ В НЕСТАБИЛЬНОЙ СРЕДЕ
Кулик П. Л.
ОЦІНКА ФІСКАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПДВ
Лопатенко Д. Б.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ЯК ЧИННИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ
Лопатенко Л. О.
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ АВТОСЕРВІСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
Петько С. М.
ТРАДИЦІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ТА ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОРПОРАЦІЙ НА ФІНАНСОВИХ РИНКАХ