ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕНСИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

Ключові слова:

іноземні мови, інтенсивний метод, інтерактивні методи, рольові ігри, комунікативний підхід

Анотація

У статті розглядаються різні лінгвістичні та методичні особливості метода інтенсивного навчання іноземним мовам. Порівнюють- ся традиційні та новітні методики викладання. Досліджується комунікатив- но-рольовий підхід у навчанні іноземним мовам. Аналізуються психологічні та методичні питання навчання іноземним мовам. Особлива увага приділя- ється інтерактивним методам навчання. Виокремлюються мультимедійні засоби. Наведено принципи тренувальних вправ при вивченні аспектів іно- земної мови.

Посилання

Иванова О. В., Черник Н. Н. Ком- муникативные стратеги и их роль в подготовке специалистов в не- языковом вузе / О. В. Иванова, Н. Н. Черник // Межкультурная коммуникация и профессионально ориентированное обучение ино- странным языкам: Материалы IV Междунар. науч. конф., посвящ. 89-летию образования Белорус. гос. ун-та, Минск, 29 окт. 2010 г. / редкол.: В. Г. Шадурский [и др.]. — Минск: Изд. центр БГУ, 2010. — С. 15–16.

Lozanov G. K. Suggestopaedia — Desuggestive Teaching Communicative Method on the Level of the Hidden reserves of the Human Mind / G. K. Lozanov. — Vienna: International Centre for Desuggestology, 2005. — 140 p. — Access mode: www2.vobs.at/ludescher/pdf files/SUGGESTOPAEDIA — book.pdf

Китайгородская Г. А. Методика ин- тенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. — Москва: Наука, 1986. — 183 с.

Зимняя И. А. Психология обучения не родному языку / И. А. Зимняя. — Москва: Высш. шк., 1989. — 219 с.

Леонтьев А. А. Язык, речь, речевая деятельность / А. А. Леонтьев. — Москва: Наука, 1999. — 214 с.

Мартынова Р. Ю. Методологиче- ские основы презентации как вида речевой деятельности / Р. Ю. Мар- тынова. — Одесса: Изд-во ООО “Ле- радрук”, 2012. — 99 с.

Мартынова Р. Ю. Пути преодоле- ния противоречий в процессе фор- мирования навыков и умений при обучении иностранным языкам / Р. Ю. Мартынова // Наук. вісн. ПДПУ ім. К. Д. Ушинського. — Вип. 5–6. — Одеса, 2000. — С. 50–56.

Подласый И. П. Педагогика: Новый курс: учеб. для студ. высш. учеб. заведений / И. П. Подласый. — в 2 кн. — Москва: Педагог. науки, 2002. — Кн. 1. — 576 с.

Рахманов И. В. Сознательно-сопо- ставительный метод / И. В. Рахма- нов // Основные направления в ме- тодике преподавания иностранных языков в ХІХ–ХХ вв. — Москва: Наука, 1972. — 317 с.

Бодалев А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев // Избранные психо- логические труды. — 2-е изд. — Мо- сква: Междунар. пед. акад., 2012. — 328 с.

Ляудис В. М. Методика препода- вания психологии [Электронный ресурс] / В. М. Ляудис. — 5-е изд. — Санкт-Петербург: Питер, 2008. — 192 с. — Режим доступа: knigalit.ru/avtori/lyaudis-valentina/

Петровская Л. А. Социально-пси- хологический тренинг: Воздействие как интенсивное общение [Элек- тронный ресурс] / Л. А. Петровс- кая. — 4-е изд. — Москва: Изд- во Моск. ун-та, 2002. — 440 с. — Режим доступа: www.koob.ru/petrovskaya/

Вербицкий А. А., Ларионова О. Г. Личностный и компетентностный подходы в образовании. Проблемы интеграции [Электронный ресурс] / А. А. Вербицкий, О. Г. Ларионова. — 2009. — Режим доступа: www.nashol.com/knigi-po-pedagogike/#po_avtoram_96

Кудрявцев В. Т. Инновационное дошкольное образование: опыт, проблемы и стратегия развития [Электронный ресурс] / В. Т. Кудряв- цев. — 1997–2000. — Режим доступа: dic.academic.ru/dic/rsf/ruwiki/992344

Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обуче- нии [Электронный ресурс] /А. М. Матюшкин. — 2007. — Режим доступа: www.koob.ru/matyushkin/

Коффка К. Психология ощуще- ний и восприятия [Электронный ресурс] / К. Коффка. — 2-е изд. — Режим доступа: https://www.livelib.ru/author/545869/top-kkoffka

Chomsky N. Rules and Representations. Reprint / N. Chomsky. — New York: Columbia University Press, 2005. — Access mode: https://linguistics.mit.edu/user/Chomsky/

Bloomfield H. Language / L. Bloomfield. — New York: Henry Holt. — Access mode: https://books.google.com.ua/books?isbn.

Thorndike E. L. Human Learning / E. L. Thorndike. — [Electronic resource].– Access mode: https://babel.hathitrust.org/egi/pt?id=mdp.39015010306069.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. — Санкт-Петербург: Питер, 2009. — 713 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-26

Як цитувати

Сазикіна, Т. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕНСИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Публічне урядування, (2 (7), 200-209. вилучено із http://journals.maup.com.ua/index.php/public-management/article/view/664