No. 2 (2) (2001): Scientific Works of Interregional Academy of Personnel Management. Economic Sciences

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1 ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ УКРАЇНИ

Федулова Л. І.
РОЗВ'ЯЗАННЯ АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ УКРАІНИ

Воротіна Л. І.
СТАНОВЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІНИЯ В ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУРАХ УКРАЇНИ

Федоренко В. Г., Малов В. С., Iткін О. Ф.
ЕКОНОМІЧНО-ЕФЕКТИВНА РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ПIДПРИЄМСТВ

Биковець В. М.
BПЛИВ ГРОМАДСЬКИХ ОБ'ЄДНАНЬ ПІДПРИЄМЦІВ НА СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ

Степанов Д. В.
РОЗВИТОК РЕГІОНІВ ЯК ПОКАЗНИК ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ

Коблош М. О.
ПРАВОВІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ (ВІЛЬНИХ) ЕКОНОМІЧНИХ ЗОН В УКРАЇНІ

Воротін В. Є.
РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНИМ КАПIТАЛОМ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Шульпіна Н. В.
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ У ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ

Поддубный А. С., Папаика А. А.
ГОСУДАРСТВЕННЫЙ И РЕГИОНАЛЬНЫЙ АСПЕКТЫ ОТРАСЛЕВОГО ЭКОНОМИЧЕСКОГО ЭКСПЕРИМЕНТА В ГОРНО-МЕТАЛЛУРГИЧЕСКОМ КОМПЛЕКСЕ

Куранда В. М.
СУЧАСНІ IНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЙ В МЕНЕДЖМЕНТI

Прохода С. В.
РАЗВИТИЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА В РЕГИОНАЛЬНОМ AСПЕКТЕ, ОПЫТ И ПРОБЛЕМЫ

Плюта И. Е.
К ВОПРОСУ СТАНДАРТИЗАЦИИ В СФЕРЕ ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЯ

Федулова Л. I., Коблош М. О.
ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ СТРУКТУРНОЇ ПЕРЕБУДОВИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Лопатенко Л. О.
ПРОБЛЕМИ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Колпаков В. М.
TEOPЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОБЛЕМЫ СТРАТЕГИЧЕСКОГО УПРАВЛЕНИЯ

Сладкевич В. П.
НAПРАВЛЕНИЯ РЕФОРМИРОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИОННЫХ СТРУКТУР ПРЕДПРИЯТИЙ: МИРОВОЙ ОПЫТ И ОТЕЧЕСТВЕННАЯ ПРАКТИКА

Чернявская Т. П.
ОПЫТ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ ИЗМЕНЕНИЙ В ОРГАНИЗАЦИЯХ

Волощук  І. П.
ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ БАНКУ

Федулова Л. I., Недєлько І.
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ "САНДОРА")

Козачук О.
ИННОВАЦИОННОЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО: ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ

Смирно В. А.
МАЛЫЙ БИЗНЕС В УКРАИНЕЕ- МИФ ИЛИ РЕАЛЬНОСТЬ

Розділ 2 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧН ПДХОДИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ.

Кухленко О. В., Піріашвілі О.Б.
IНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ УКРАЇНИ

Федоренко В. Г., Маринич І. О.
ПОКАЗНИКИ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТA IНТЕНСИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

Байрака В. М., Кобиляцький Л. С.
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТНИХ РИНКІВ ДЛЯ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІI IНВЕСТИЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ

Марчук Б. С., Савіна Н. Б.
ЕНТРОПІЙНИЙ КРИТЕРІЙ ОЦІНКИ РИЗИКУ В РЕГIОНАЛЬНОМУ ІНВЕСТИЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ

Николабай А. А., Кобыляцкий Л. С.
АНАЛИЗ ПОДХОДОВ К ОЦЕНКЕ НЕДВИЖИМОСТИ КАК СРЕДСТВУ УПРАВЛЕНИЯ ИНВЕСТИЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ

Кобыляцкий Л. С., Новак И. М .
ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА КОНКРЕТИЗАЦИИ ЭКСПОРТНОГО ПОТЕНЦИАЛА В СФЕРЕ НЕТРАДИЦИОННЫХ ВЫСОКИХ ТЕХНОЛОГИЙ

Хоанг Фыонг Лан
САМОИНВЕСТИРОВАНИЕ СТРОИТЕЛЬНЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ КАК ФАКТОР РЕГИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ

Курочкин А. С.
МЕТОДОЛОГИЯ ПРОЕКТИРОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИЙ: ОСНОВНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ

Самокиш А. В.
НЕАНАЛИТИЧЕСКАЯ СТРАТЕГИЯ КАК ИСКУССТВО УПРАВЛЕНИЯ

Максимова  Т. С., Шеховцова I. В.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ

Степанов В. Я., Теклюк В. А.
ЭФФЕКТИВНАЯ КРИТИКА - ВАЖНАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ СОВРЕМЕННОЙ ПАРАДИГМЫ УПРАВЛЕНИЯ

Михайлова Л. І., Сердюков О. В.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ КОЛЕКТИВУ ЯК ФАКТОР РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ

Покойова О. М.,  Ашкіназі Л. О.
ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИНАГОРОДИ ПРАЦІВНИКІВ: ДОСВІД БАНКІВСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Иванов В. С.
ОЦЕНКА ПЕРСОНАЛА КАК ИНСТРУМЕНТ СОВРЕМЕННОГО МОТИВАЦИОННОГО МЕНЕДЖМЕНТА В УКРАИНЕ

Яворський М. С.
ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО IНФОРМАЦІЙНО- ТA IННОВАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО КОМПЛЕКСУ

Чебатарьова О. А.
"ЕМОЦІЙНИЙ IНТЕЛЕКТ". ЧИ ПОТРБЕН ВІН УКРАЇНСЬКИМ МЕНЕДЖЕРАМ?

Самойленко О. П.
РОЛЬ ОСВІТИ У ПIДГОТОВЦІ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ: PEГІOНAЛЬНИЙ АСПЕКТ

Свірень М. О., Петренко М. М.
ОСОБЛИВОСТІ УТРАВЛІННЯ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ В РЕГІОНІ

Лелека В. В.
"ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ" УПРАВЛЕНИЯ ФРАНЦУЗСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ: ИННОВАЦИОННЫЙ ПОДХОД

Шевелюк Я. В.
ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ

Вальчук Т. Л.
ЭКСПРЕСС-ИДЕНТИФИКАЦИЯ НЕЙРОПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ТИПОВ ЛИЧНОСТИ С ПОМОЩЬЮ ТЕСТА С. ДЕЛЛИНГЕР В ЗАДАЧАХ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТА

Ежов В. И.
АНАЛИЗ ПРОЦЕССА ЭКОНОМИЧЕСКОЙ БЕЗУБЫТОЧНОСТИ С ПРИМЕНЕНИЕМ СОВРЕМЕННЫХ СТАНДАРТНЫХ ВЫЧИСЛИТЕЛЬНЫХ СРЕДСТВ

 В. И. Ежов
АНАЛИЗ ПРОЦЕССА ЭКОНОМИЧЕСКОЙ БЕЗУБЫТОЧНОСТИ С ПРИМЕНЕНИЕМ СТАНДАРТНЫХ ВЫЧИСЛИТЕЛЬНЫХ СРЕДСТВ

Ежов В. И.
ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ УСТОЙЧИВОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (ПРАКТИЧЕСКИЙ СОВЕТ ПО ПРИМЕНЕНИЮ ПВМ С РЕДАКТОРОМ МІCROSOFT EXCEL)

Федоренко  В. Г., Аль Абдаллах Мохамед Сухель Наджем, Ломакіна О. М., Панков В. А.
МОТИВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНУ

Ласкавый  А. А.
НЕКОТОРЫЕ ПОДХОДЫ К ПРОБЛЕМЕ УПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЕМ СОВРЕМЕННОЙ ДЕЛОВОЙ ОРГАНИЗАЦИИ

Розділ 3 МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПДПРИЄМСТВА НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ

Чувардинський О. Г.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ IНТЕГРАЦІЇ УКРАІНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ

Воротін  В. Є.
ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Чернявская Л. Н.
МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ: ОСНОВНЫЕ ЭТАПЫ РАЗВИТИЯ

Норіцина Н. I.
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ

Пастернак-Таранушенко Г. А.
БАЛАНС ИНТЕРЕСОВ И КОНКУРЕНЦИЯ

Маринич І. О. 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ В БУДІВЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ

Каратаев Е. И.
ИНВЕСТИЦИИ - ОСНОВНОЕ НАПРАВЛЕНИЕ В РЕАЛИЗАЦИИ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ РОСТА

Черепов  В. В.
СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ РИЗИКОМ

Жарлінсьжа  Р. Г.
МАРКЕТИНГОВА IНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ БАНКОМ

Степанов Д. В.
СОВРЕМЕННЫЙ МАРКЕТИНГ В СТРАХОВАНИИ

Обрытько Б. А.
ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ РАСПРЕДЕЛЕНИЯ НА РЫНКЕ УКРАИНЫ

Варченко О. М., Шемігон О. I.
ДО ПИТАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ КОНЦЕТЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ПРАКТИКУ ДІЯЛЬНОСТІ NIДПРИЕМСТВ БУРЯКОЦУКРОВОЇ ГАЛУЗІ

Розділ 4 ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМИI ПРОПАГАНДИ НА РИНКУ УКРАЇНИ

Шканова О. М., Сторчак О. А.
ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ У РИНКОВИХ УМОВАХ

Затонацкая Т. Г.
ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ РЕКЛАМНЫХ ПОСРЕДНИКОВ НА РЫНКЕ УКРАИНЫ

Примак Т. О.
РОЛЬ ПРОПАГАНДИ ТА ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ У МАРКЕТИНГУ

Розділ 5 ПРОБЛЕМИ ПДГОТОВКИ СПЕЦАЛІСТІВ 3 МАРКЕТИНГУ

Гринев В. Ф.
МАРКЕТИНГОВАЯ КОНЦЕПЦИЯ РАЗВИТИЯ КОММЕРЧЕСКОГО ВУЗА НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ

Куценко В. М.
ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО МЕЖДУНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

Гоголь Г. П., Дубовик О. В.
ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ РИНКУ ПРАЦІ В УКРАЇНІ

Керімов Ю.А.
ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВИТОКІВ СУЧАСНОГО КОНСТИТУЦІОНАЛІЗМУ

Панков В. А.
СПЕЦИФИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ СТАНОВЛЕНИЯ ДЕМОКРАТИЧЕСКОГО ПОЛИТИЧЕСКОГО РЕЖИМА В УКРАИНЕ

Кавер И. К.
ГЛОБАЛИЗАЦИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ НА МЕЗОУРОВНЕ (НА ПРИМЕРЕ РЫБНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ И РЫБНОГО РЫНКА УКРАИНЫ)

Ежов В. И.
НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕ

Ежов В. И.
МЕТОДЫ РАННЕЙ ДИАГНОСТИКИ БАНКРОТСТВА

Published: 2022-06-02